Школски документи

dokumenti

Огласна табла

О нама

o nama

Школски часопис

skolski_casopis

Наши сарадници

Контактирајте нас

Дан особа са инвалидитетом

Дан особа са инвалидитетом -3.12.2015. обележили смо тако што смо организовали занимљиве радионице у којима је учествовала већина ученика школе.

НАЗИВ РАДИОНИЦЕ - ИГРЕ ЗА САМОАФИРМАЦИЈУ

КООРДИНАТОРИ  РАДИОНИЦЕ: СОЊА ЈОВАНОВИЋ , АЛЕКСАНДАР НИКОЛИЋ

ВОДИТЕЉИ РАДИОНИЦЕ - Соња Јовановић, Александар Николић, Милунка Маслаћ, Наташа Пауновић, Весна Николић, Драган Луковић, Милош Мачар, Сандра Словић

 

Ове игре чине игре представљања и упознавања, невербалне игре загревања и опуштања, игре које подстичу самоафирмацију и игре које служе за поделу ученика у мале групе. Све оне повећавају свесност о себи и другима, и о односима са другима, тако да међусобно поверење које се гради посредством ових игара доприноси развијању позитивне атмосфере и омогућава одвијање кооперативних активности.

Основни задатак игара представљања и упознавања јесте да се то учини на занимљив начин који подстиче мотивисаност да се о другима сазна нешто ново. Када се ученици већ познају (нпр. у одељењима), ове игре ће им пружити могућност да доживе своје другове и другарице на нов, вероватно другачији начин него раније.

Игре загревања и опуштања, као и игре које подстичу самоафирмацију омогућавају ученицима да направе прелаз са претходних активности, (претходних часова) на оно што ће се радити на радионицама, помажу да се избришу тренутне бриге и преокупираност другим стварима. Њихов је циљ да ученике уведу у релаксирано, опуштено стање у коме ће бити пријемчивији, него иначе за доживљаје које им нуди радионица.

Игре које превасходно служе подели ученика у мале групе и парове имају за циљ да се избегне да увек исти ученици раде заједно и омогућавају да се групе направе на лак, забаван и недирективан начин. Ове игре истовремено активирају ученике, што је нарочито добро ако следе после дужих вербалних активностиЦИЉ-Самоафирмација(доживљавање себе као једнаког,вредног са осталима иако имам посебне потребе,и ја заслужујем осећање исте вредности као и други)

НАКОН ОДРЖАНЕ РАДИОНИЦЕ,СЛЕДИЛА ЈЕ РЕЛАКСАЦИЈА УЧЕНИКА УЗ ФИЛМ АГИ И ЕМА,У МОНТЕСОРИ КАБИНЕТУ ,И КАРАОКЕ-ДЕЧЈА МУЗИКА.